TEMU DUGA JURU PHOTOGRAFI B17




SALAM kepada semua pengunjung. 2 ogos 2010 saya mendapat surat pengilan dari kerjaan untuk menghadiri sesi amali JURUPHOTOGRAPHY B17. saya pn memg tak sangka yang terpilih dikalagan otai-otai yang pergi temuduga. keputusan amali pun sudah dapat. ini merupakan pengalaman baru untuk saya sebagai jurufoto yang baru berkecimpung dalam bidang ini tidak sampai dua tahun lagi. 1 NOV 2010 tarikh temuduga yang seterusnya. diharap kawan-kawan dapat memberi sokongan dan doa semoga saya berjaya dalam temuduga itu nanti. Ini antara gambar yang saya ambil ketika ujian amali tempoh hari. sekian berjumpa lagi.

Tajuk             : temu duga B17 Juruphotography
Lokasi           : RTM Johor Bahru
Photographer : am Proganda
Gear              : canon 50D, 18-200mm
Tarikh            : 2 ogos 2010
Email             : azharbidin_89@hotmail.com

0 comments:

Post a Comment